close
今天和華去圖書館,亦去左coco park百老匯睇哈5(哈利波特與鳳凰社)。
第一感覺~覺得新加入嘅女主角,靚啊!!!

佢呢個角色,係哈5啓發左harry好多.
而且係結尾度,佢講左句好耐人尋味嘅一句台詞:“我們失去的東西常常會重新擁有,只不過以我們意外的方式。”so good..

迷人pink lady女教授,簡直係經典笑騎騎放毒蛇果飯。

佢嘅喪心病狂個樣啊,嚇親弱小心靈嘅我啊....
呢個阿姨幾搶戯,又好戯~令人真係憎佢~



我幾by榮恩,佢依傢幾靚仔阿....傻傻地咁又,~
妙麗真係好靚,冇得講。越大越正~
張秋只可以講..soso.中國同胞5支持佢,咪5俾面自己~
可惜佢地呢集,d戯5搶眼。



幾吾捨得教父小天狼星嘅死,相信係5少人嘅痛。
佢同哈利一樣,都係希望得到家庭溫暖。
所以覺得佢其實對哈利寄望好大,
希望佢將來都過得比自己更好。-~-。..
唉,就咁又犧牲左。


不過其實我一直邊睇邊唸,點解冇魁地奇比賽阿呢個學期..
佢地都未忙到呢個地步姐。
唉,d戯刪到!!

因爲哈4冇睇.-_-聽人講係最精彩嘅一部.
搞到我有d睇5明.好似開頭救harry出去果班人咁.
其他基本上ok,俾5到我幾大印象。
好似哈利同張秋場kiss戯咁.冇d鋪排,好莫名奇妙.,


最後,我覺得最精彩嘅吾算係對孖仔放煙花擾亂校場。
都5係校長同佛地魔嘅正邪交戰。
而係校長,對同心魔掙扎嘅哈利果番對話!
佢話:你跟它(佛地魔)最大的分別,就是你擁有它沒有的東西。
哈利終于知道,佢其實擁有嘅愛同友情。
係佛地魔冇嘅,所以戰勝左心魔!呢個位我幾感動。

嗯,我覺得其實集集都好精彩。
大家冇必要話覺得失望啦~拍戯就肯定跟5番原著架拉。
反正成班主角都應承拍到最後終極果集,
哈,真係值得等拉。
arrow
arrow
    全站熱搜

    cccfishccc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()