close
聖誕黎到啦,總結下2007.一年精華.僅此



06 Dec -
聖誕悶爆:
倒數.倒數倒數.除夕萬象倒數
with bee.水.不起
一齊從06走到07.yeahyeahyeah....



07 Jan -
迷糊!!好迷糊阿:
吾習慣"奇怪"嘅校園生活.同所有人都吾熟悉.
與華去左睇10大勁歌頒獎禮~此生無憾.一次過見咁多星!
睇左今年第一部入戲院睇嘅戯:<<生日快樂>>.雖然未睇完



07 Feb -
豬年新氣象!:
無名網誌第一篇日記打開序幕.
n73於2月19號到手.



07 Mar -
開學記:考英語一級試,
與華首次登陸hk郎豪坊.
客串feat:當日成功連任左嘅曾特首



07 Apr -
愚人開端,:
早操比賽.熱爆,黑爆.
好彩自己升旗冇著過條死人裙阿.T0T.
仲有呢,呢個月好欣賞孫燕姿!狂聼<<逆光>>~


07 May -
勞動節好熱鬧!:
初中同學聚會,人吾齊不過好玩.
短號開通左~~覺得好神奇..
第一次為一本書痛哭流涕:<<給母親的短柬>>.
第一次為一本書默哀不止:<<悲傷逆流成河>>.


07 Jun -
生日月黎啦!:
祖b生日阿華生日bee生日小b生日..
又睇左一本令我對人生有另一睇法的書:<<挪威的森林>>
搬屋啦仲有.~水又中考完了.祖b國語碟<<小小>>出左!



07 Jul -
放假了喔,吾忙就怪了?:
山頂hk見kelly.16嵗咁大個人第一次搭纜車
去到最愛三葉ad專門店.shopping大豐收呀!!!
小小亦入手.ummm,出席左佢深圳個活動好開心呀..
不過我嘅無名就離我而去.要轉投pixnet..




07 Aug -
暑假流流長!:
睇<<不能說的秘密>>全戲院位爆滿令我驚訝.
a-mei出碟.即撐~唸起小b黎我屋企住.哈哈.
支持左我最喜愛嘅<<哈利波特&鳳凰社>>.
仲有阿岳嘅<<思念是一種病>>,都撐左.
其實幾精彩阿呢個月.



07 Sep -
開學啦:
無休,第一個雙休就要考二級.唉.考驗我暑假努力的時候到了.
迷上冷笑話,亦聼<<哲學家>>.(吾通阿我知)




07 Oct -
十一長假:
假期入面有d吾愉快嘅事情.對我朋友黎講,我覺得自己處事方式好"咋"!
同高中同學第一次出去玩!覺得大家自從一齊食飯後ok熟!失敗拉我呢次,兩頭5到岸,下次一定玩盡佢!
明珠無端端十年校慶!.同時我嘅英語二級差1分就全部過.沮喪!




07 Nov -
轉涼:
很感動,生日那天.老娘很久沒吹蠟燭了!感激我媽媽,她也這個月生日.
運動會開幕.中午熱死~全民<<色·戒>>熱~
亦第一次同同學飲茶~IN唐宮!
祖b粵語碟<>入手!等左好耐!亦係hk出席左佢個活動~
剪左頭髮~


07 Dec - (截至而家
收到concert飛.開心下,仲有場未收到.
有越黎越宅嘅跡象..

arrow
arrow
    全站熱搜

    cccfishccc 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()